Жұмыс уақыты: ДС-ЖМ: сағ. 08:00-ден 20:00-ге дейін
«СҚО әкімдігінің ДБ» КММ
«№3 қалалық емхана» ШЖҚ КМК
150013, Петропавл қаласы,
Ж. Кизатова 7 «А» көшесі
Т.Мухамед-Рахимова 27 –
«Отбасылық денсаулық орталығы)
Рига» көшесі 27/4 (бұрынғы балалар жұқпалы аурулар ауруханасы) –
«№ 3 қалалық емхана» ШЖҚ КМК
Сall-орталық Ж. Кизатова 7 «А» к-сі
+7 (7152) 62-55-55
ОДО Call-орталығы: (отбасылық денсаулық орталығы)
+7 (7152) 62-55-00
Жаңа филиалдың тіркеу телефоны:
+7(7152) 51-46-51

"СҚО әкімдігінің ДСБ" КММ "№3 қалалық емхана" ШЖҚ КМК-нің 2017-2021 жылдарға арналған стратегиялық жоспары (PDF 6050 Kb)

Емхананың негізгі міндеттері:

· тіркелген халыққа аумақтық қағидат бойынша емханада да, үйде де ересектер мен балаларға алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсету;

· бекітілген халық арасында профилактикалық іс-шаралар кешенін ұйымдастыру және өткізу;

· бекітілген халықты диспансерлік бақылауды ұйымдастыру және жүзеге асыру;

· бекітілген халықты санитарлық-гигиеналық тәрбиелеу және салауатты өмір салтын насихаттау бойынша іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу.

Жүктелген міндеттерді орындау үшін емхана амбулаториялық жағдайда, үйде, күндізгі стационарда, үйде стационарда тіркелген халыққа білікті және мамандандырылған көмекті жүзеге асырады, оған мыналар кіреді:

1. медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде жедел және созылмалы аурулар, жарақаттар, уланулар немесе басқа да шұғыл жағдайлар кезінде емделушілерге дәрігерге дейінгі және шұғыл медициналық көмек көрсету;

2. ауруларды ерте анықтау мақсатында пациенттерді тексеру;

3. науқастарды емдеу;

4. стационарлық емделуге мұқтаж адамдарды ауруханаға жатқызу;

5. "емдеуге жатқызу бюросының порталы арқылы тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде жоспарлы емдеуге жатқызуды ұйымдастыру жөніндегі Нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2010 жылғы 3 тамыздағы №492 бұйрығына сәйкес (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №6380 болып тіркелген)пациенттерді емдеуге жатқызуға жіберу;

6. науқастарды қалпына келтіру емі;

7. диспансерлеу және профилактикалық тексерулер;

8. бекітілген халықты дәрілік қамтамасыз ету ҚР ДСМ 04.11.2011 жылғы № 786 «Белгілі бір аурулары (жай-күйі) және мамандандырылған өнімдері бар амбулаториялық деңгейде тегін медициналық көмектің кепілдік көлемі шеңберінде тегін қамтамасыз ету үшін дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдардың тізбесін бекіту туралы» бұйрығына сәйкес;

9. жұқпалы аурулар ошақтарында санитариялық-эпидемияға қарсы (профилактикалық) іс-шаралар жүргізу;

10. науқастардың еңбекке уақытша жарамсыздығына сараптама жасау, Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің аумақтық органдарына еңбекке қабілеттілігінен тұрақты айырылу белгілері бар адамдарды жіберу;

11. бұқаралық ақпарат құралдарын пайдалана отырып, аурулардың алдын алу және салауатты өмір салтын қалыптастыру туралы халық арасында түсіндіру жұмыстарын жүргізу;

12. халықты гигиеналық оқыту, оның ішінде отбасын, ана болуды, әке болуды және баланы қорғау мәселелері бойынша;

13. иммунопрофилактиканы ұйымдастыру және жүргізу;

14. «Халықтың нысаналы топтарына профилактикалық медициналық тексерулер жүргізу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2009 жылғы 10 қарашадағы №645 бұйрығына (бұдан әрі - №685 бұйрық) сәйкес профилактикалық және скринингтік бағдарламалардың іске асырылуын қамтамасыз ету (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №5918 болып тіркелген);

15. № 630 бұйрыққа сәйкес бекітілген халыққа психологиялық көмек және арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету.

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің «№3 қалалық емхана» ШЖҚ КМК әдеп кодексі

I БӨЛІМ

Мақсаты:

Медицина қызметкерлерінің пациенттің сеніміне қол жеткізу арқылы сапалы тиімді медициналық көмек көрсету.

Басты міндет:

Халыққа медициналық көмек көрсетудің сапасы мен мәдениетін арттыру, медицина ғылымының және Медицина, фармацевтика және басқа да қызметкерлердің еңбегін ғылыми ұйымдастырудың заманауи жетістіктерін жұмыс тәжірибесіне енгізу, халыққа санитарлық-гигиеналық нормаларды насихаттау, салауатты өмір салтын насихаттау.

Миссия:

1. Біздің мекеме ауруларды зерттеу мен емдеудің жаңа ғылыми технологияларының сенімді және кепілдендірілген көзі болып табылады.

2. Қоғам алдындағы әлеуметтік жауапкершілікті мойындай отырып, біз тексеруге және емдеуге мұқтаж кез келген адамға білікті және мамандандырылған медициналық көмек көрсетудің негізгі міндетін көреміз.

3. Ұйымның күш-жігері халықты тексеру, денсаулық көрсеткіштерінің ауытқуларын ерте анықтау, сапалы тиімді медициналық көмек көрсету және қызметтің профилактикалық бағыты арқылы адамдардың денсаулық жағдайын жақсартуға бағытталған.

Ұйымның құндылықтар жүйесі: Сапа көп факторлы мәселе ретінде:

Клиент-басты назар-сәйкестік (appropriateness)

Кәсібилік-қол жетімділік (availability)

Мейірімділік-сабақтастық және үздіксіздік (үздіксіздік)

Жауапкершілік-тиімділік (тиімділік)

Сыйластық-тиімділік (effectiveness)

Алқалылық-қауіпсіздік (safety)

Инновация-уақтылығы (timeliness)

Процесс және нәтиже тұрақтылығы (тұрақтылық)

Қажеттілік пен күтудің қанағаттануы (satisfaction)

Үздіксіз жетілдіру және жетілдіру (жетілдіру)

«№3 қалалық емхана» ШЖҚ КМК әкімшілігі және «№3 қалалық емхана» ШЖҚ КМК кәсіподақ комитеті 3 жыл мерзімге Ұжымдық шарт жасасады, онда әкімшіліктің қауіпсіз еңбек жағдайларын қамтамасыз етуін, санитарлық — гигиеналық жағдайларды жақсартуды, зиянды әсерлерді азайтуды ескертеді.

II БӨЛІМ

Медицина және фармацевтика қызметкерлерінің Ар-намыс кодексі

1. Қазақстан Республикасы медицина және фармацевтика қызметкерлерінің Ар-намыс кодексі (бұдан әрі-Ар-намыс кодексі) медицина және фармацевтика қызметкерлерінің өз қызметі үшін азаматтар мен жалпы қоғам алдындағы моральдық жауапкершілігін айқындайды.

2. Өз қызметінде медицина және фармацевтика қызметкерлері:

· осы кодексті және Ар намыс Кодексін басшылыққа алу;

· Қазақстан Республикасы азаматтарының денсаулығын нығайтуға ықпал ету;

· шешім қабылдау тек пациенттің мүддесі үшін;

· Қазақстан Республикасының медицина және фармацевтика қызметкерінің жоғары атағының беделін түсіруге қабілетті іс-әрекеттер жасауға жол бермеу;

· өзінің қызметтік міндеттерін адал және сапалы атқару;

· өзінің кәсіби білімін үздіксіз жетілдіру;

· алдын алу және емдеу әдістері мен құралдарын жеке пайда, жарнамалау және пайдалану мәселелерін басшылыққа ала отырып, жол бермеңіз;

· еңбек тәртібін мүлтіксіз сақтау;

· ұйымдардың мүлкін ұқыпты және тиімді пайдалану;

· сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру;

· қызметтік ақпаратты пайдакүнемдік және өзге де жеке мақсаттарда пайдалануға жол бермеу;

· жеке мысал ретінде ұжымда тұрақты және жағымды моральдық-психологиялық жағдай жасауға ықпал ету;

· басқа медицина және фармацевтика қызметкерлері тарапынан Ар-намыс кодексінің нормаларын бұзу фактілеріне жол бермеу және жолын кесу;

· өзінің қызметтік міндеттерін атқару кезеңінде белгіленген киім нысанын сақтау.

3. Пациенттермен қарым-қатынаста медицина және фармацевтика қызметкерлері:

· адамның жасына, жынысына, ұлтына, дініне, азаматтығына, тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына немесе кез келген өзге де мән-жайларға қарамастан оның құқықтарын, ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеу;

· мұқтаж жандарға медициналық көмек көрсету;

· адам өмірін сақтау міндетін үнемі есте сақтаңыз;

· азаматтардың мемлекеттің денсаулық сақтау жүйесіне деген сенімін нығайтуға ықпал ету;

· пациенттерге қатысты қаржылық және өзге де бопсалау фактілеріне жол бермеу, өз әріптестері тарапынан мұндай әрекеттердің жолын кесу жөнінде күш салу;

· өз іс-әрекеттерімен қоғам тарапынан негізделген сынға себеп бермеу, оған төзімділік таныту, кемшіліктерді жою және кәсіби қызметін жақсарту үшін сындарлы сынды қолдану.

4. Әріптестермен қарым-қатынаста медицина және фармацевтика қызметкерлері:

· жалпы қабылданған моральдық-этикалық нормаларды сақтау, сыпайы және дұрыс болу;

· риясыз көмек көрсетуден бас тартпаңыз және егер пациенттің мүдделері қажет болса, әріптестеріңізден кеңес сұраңыз;

· басқа медициналық және фармацевтикалық қызметкердің кәсіби біліктілігіне көпшілік алдында күмән келтірмеу;

· қазақстандық медицинаның дәстүрлері мен жетістіктерін арттыру.

5. Медицина және фармацевтика қызметкерлерінің Ар-намыс кодексін сақтауы олардың кәсіби міндеті болып табылады.

6. Денсаулық сақтау ұйымының ұжымы оның басшысының шешімі бойынша медицина және фармацевтика қызметкерінің Ар-намыс Кодексінің ережелерін сақтамау фактісін қарауы және қарау қорытындысы бойынша қоғамдық айыптау шығаруы мүмкін.

7. Денсаулық сақтау ұйымдарының басшылары Ар-намыс Кодексінің мәтінін көрнекі үгіт-насихат орындарында орналастыруды қамтамасыз етеді.

2.Қызметкерлердің негізгі ережелері

Барлық жұмысшылардың құқығы бар:

· кәсіби қызмет үшін жағдайларды қамтамасыз етуге;

· стандарттарға сәйкес медициналық көмек көрсету әдістері мен құралдарын таңдау, медициналық ғылымның және медициналық, фармацевтикалық және басқа да қызметкерлердің еңбегін ғылыми ұйымдастырудың заманауи жетістіктерін жұмыс тәжірибесіне енгізу;

· біліктілікті арттыру жоспарларына сәйкес өзінің кәсіби шеберлігін арттыру;

· бас дәрігердің, бөлімшелердің және басқа да өзін-өзі басқару органдарының кеңестерінде емдеу, әдістемелік және өндірістік қызметтің маңызды мәселелерін талқылауға қатысу;

· халықаралық, республикалық, ғылыми, әдістемелік съездерге, конференциялар мен кеңестерге қатысу;

· өзінің кәсіби ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғау үшін;

· Қазақстан Республикасының 2007.05.15 №251 Еңбек кодексіне сәйкес денсаулық жағдайы, отбасылық мән-жайлар және өзге де себептер бойынша оның талаптарын орындау мүмкін .стігіне байланысты жеке еңбек шартын мерзімінен бұрын бұзуға.

3.Қызметкерлердің негізгі міндеттері

"№3 қалалық емхана " ШЖҚ КМК қызметкерлері міндетті:

· Еңбек және ұжымдық шарттармен және жұмыс берушінің актілерімен келісілген еңбек және функционалдық міндеттерді адал орындау;

· еңбек тәртібін сақтау;

· әкімшіліктің бұйрықтарын уақтылы және дәл орындау;

· жұмыс процесінде жұмыс берушіге мүліктік зиян келтіруге жол бермеу;

· өнімді жұмыс үшін жұмыс уақытын пайдаланыңыз;

· еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі және өндірістік санитария жөніндегі қағидалардың талаптарын орындау;

· еңбек шартына сәйкес оған сеніп тапсырылған қызметтік, коммерциялық және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын мәліметтерді жария етпеу;

· адамдардың өмірі мен денсаулығына, жұмыс беруші мен қызметкерлердің мүлкінің сақталуына қауіп төндіретін туындаған жағдай туралы хабарлау;

· "№3 қалалық емхана " ШЖҚ КМК мүлкіне ұқыпты қарау және залалдың алдын алу үшін шаралар қабылдау, жабдықтар мен механизмдерді тиімді пайдалану, шикізатты, материалдарды, электр энергиясын, отынды және басқа да материалдық ресурстарды үнемді және ұтымды пайдалану;

· өзін-өзі ұстау;

· өзінің іскерлік (қызметтік) біліктілігін жүйелі түрде арттыру.

4 .Жұмыс берушінің негізгі құқықтары мен міндеттері

Жұмыс берушінің құқығы бар:

· Қазақстан Республикасының 2007.05.15 №251 Еңбек кодексінде белгіленген тәртіппен қызметкерлермен еңбек және ұжымдық шарттар жасасу, өзгерту және бұзу;

· жұмысқа қабылдау кезінде қызметкерден ҚР Еңбек кодексінде көзделген құжаттарды ұсынуды талап ету;

· өз өкілеттігі шегінде жұмыс берушінің актілерін шығару;

· қызметкерлерді көтермелеу, оларды ҚР Еңбек кодексінде және өзге де нормативтік-құқықтық актілерде белгіленген тәртіппен тәртіптік және материалдық жауапкершілікке тарту;

· қызметкер оған келтірген зиянды өтеуге;

· сот шешімі бойынша заңсыз деп танылған ереуілді ұйымдастыруға және өткізуге қатысқан кезде ұйымның жұмысын тоқтатуға және қызметкерлерді жұмыстан шығаруға;

· өкілдік ету және өз құқықтары мен мүдделерін қорғау мақсатында жұмыс берушілер бірлестіктерін құру және оларға қосылу;

· қызметкерге сынақ мерзімін белгілеу;

· егер бұл жеке еңбек шартының талаптарында көрсетілсе, қызметкерді оқытуға байланысты өз шығындарын өтеуге.

Жұмыс беруші міндетті:

· қызметкерлерге еңбек кодексіне, Еңбек және ұжымдық шарттарға сәйкес еңбек жағдайларын қамтамасыз ету;

· қызметкерлер өкілдерінің ұсыныстарын қарау және Ұжымдық шарт жасасу;

· Қызметкерлерді еңбек міндеттерін орындау үшін қажетті құралдармен және материалдармен қамтамасыз ету;

· еңбек шартын жасасу кезінде қызметкерді ұжымдық шартпен, ішкі тәртіп ережелерімен және жұмыс берушінің өзге де актілерімен таныстыру;

· ҚР нормативтік-құқықтық актілерінде, еңбек, ұжымдық шарттарда, жұмыс берушінің актілерінде көзделген жалақыны және өзге де төлемдерді уақтылы және толық көлемде төлеу;

· Еңбек кодексінің, Еңбек және ұжымдық шарттардың талаптарын сақтау;

· қолданыстағы заңнамаға сәйкес соңғы Еңбек міндеттерін орындау кезінде қызметкердің денсаулығы мен өміріне зиян келтіргені үшін жауапкершілікті сақтандыру;

· қызметкердің қауіпсіздік техникасы, өндірістік санитария және өртке қарсы қауіпсіздік қағидалары талаптарының сақталуын ұдайы бақылау;

· қызметкерлердің еңбек қызметін растайтын құжаттарды және оларды зейнетақымен қамсыздандыруға ақша аудару туралы мәліметтерді мемлекеттік мұрағатқа тапсыру;

· ҚР нормативтік-құқықтық актілерінде көзделген тәртіп пен шарттарда қызметкерге зиянды өтеу;

· егер жұмысты жалғастыру қызметкердің өміріне немесе денсаулығына қауіп төндірсе, жұмысты тоқтата тұру;

· қызметкерді зиянды және қауіпті еңбек жағдайлары және кәсіби маманның мүмкіндіктері туралы ескерту

5.Еңбекке ынталандыру

1. Жұмыс беруші қызметкерлерді еңбектегі жетістіктері үшін көтермелеудің әртүрлі түрлерін қолдануға құқылы. Көтермелеудің түрлері мен тәртібі еңбек, ұжымдық шарттарда және жұмыс берушінің актілерінде айқындалады.

2. Еңбек міндеттерін үлгілі орындағаны, ұзақ, мінсіз жұмысы, халыққа медициналық көмек көрсетудегі табыстары, "№3 қалалық емхана " ШЖҚ КМК қоғамдық өміріне белсенді қатысқаны үшін және басқа да жетістіктері үшін мынадай түрде көтермеленеді:

· алғыс жариялау, оның ішінде жеке ісіне енгізу арқылы;

· сыйлықақы беру;

· "Құрмет" грамотасымен марапаттау.

3. Көтермелеулер бұйрықта жарияланады, бүкіл ұжымның назарына жеткізіледі және/ немесе қызметкердің еңбек кітапшасына енгізіледі.

4. Ерекше еңбек сіңірген еңбегі үшін емхана қызметкерлері жоғары тұрған органдарға көтермелеуге және Құрмет грамоталарымен, марапаттау белгілерімен және басқалармен марапаттауға ұсынылады, құрметті атақтар беруге ұсынылады.

5. "№3 қалалық емхана" ШЖҚ КМК бөлімшелері жұмыстағы жетістіктері үшін қоғамдық көтермелеуді қолданады, қызметкерлерді моральдық және материалдық көтермелеу үшін ұсынады, мемлекеттік наградаларға ұсынылатын кандидатуралар бойынша пікір білдіреді.

6. Тәртіптік жазалар

1. Еңбек тәртібін бұзғаны үшін, яғни қызметкердің кінәсінен өзіне жүктелген Еңбек міндеттерін орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін жұмыс беруші тәртіптік жазаның мынадай түрлерін қолдануға құқылы:

· ескерту;

· сөгіс;

· қатаң сөгіс;

· Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 15 мамырдағы №251 Еңбек кодексінің 54-бабы 1-тармағының 6,7,8,12 тармақшасына сәйкес жеке еңбек шартын бұзу.

2. Тәртіптік жазаны қолданғанға дейін еңбек тәртібін бұзушыдан және осы Ережеден жазбаша түсініктеме талап етілуі мүмкін. Түсініктеме беруден бас тарту тәртіптік жазаны қолдануға кедергі бола алмайды. Бұл жағдайда тиісті құжат жасалуы керек.

3. ҚР Еңбек кодексінде көзделмеген тәртіптік жаза шараларын қолдануға жол берілмейді.

4. Тәртіптік жаза қолдану туралы бұйрық қызметкерге қол қою арқылы жеткізіледі.

5. Тәртіптік жаза бас дәрігердің бастамасы бойынша, еңбек ұжымының өтініші бойынша, сондай-ақ қызметкер мен оның тікелей басшысының өтініші бойынша мерзімінен бұрын алынуы мүмкін.

6. Тәртіптік жазаның қолданылу мерзімі ішінде көтермелеу шаралары қолданылмайды.